До сега софтверски се дефинирани и втемелени следните програмски системи на литературата во хипертекст (тие се некој вид на скелет, или поточно предлог-скелетчиња): приказна за просторот (Storyspace), водич (Guide), хиперкарта (HyperCard), како и проширените книги (Expended Books - тоа се всушност класичните печатени текстови прилагодени за електронскиот медиум).
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Дали овие нови електронски медиуми ја играат својата иницијациска улога еднакво делотворно како постарите, потрадиционални друштвени мрежи, дали го шират или го стеснуваат достапниот опсег на квир- информации, дали отвораат нови описменителски можности или ги сведуваат геј- културните референции на ограничен збир стереотипи – сето тоа допрва ќе треба да се види.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Повторно го одложив пишувањето на вистинското писмо до мојата мајка Не мина многу време, низ сите туниски пишувани и електронски медиуми се разнесе веста дека Југославија го призна Тунис!
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Господине,
Би ми било тешко сега да се сетам на пасажот, зашто не знам во која од вашите три книги се наоѓа.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Преодите како што е оној од печат кон електронски медиуми не се одвиваат без превирања - или, поточно, без преткајување на целата социјална и културна ткаенина.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Ова сигурно не се директни одговори на вашите писма, туку ментални одгласи од нив.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)
Беше време кога се зборуваше на сите страни за крајот на книгата пред напливот на новите електронски медиуми.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)