Во самиот центар треба да стои стар заоблен кауч, така гол пред античката камера поставена на три ножец.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Првиот се присети на еден заборавен дел од неговата стварност.
„Мудрецот“
од Радојка Трајанова
(2008)
Некој го праша Халстон, „Зошто не се ожениш со Бјанка?“, а тој ги стави рацетете на колкови и кажа, „Бидејќи јас сум домаќинката тука.“
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тоа би било доволно; собата, каучот и камерата како симбол на моментот кога бариерите беа тргнати и кога заборавениот дел од светот и општествениот талог позираа пред постојано вклучената камера на Енди, како што некогаш шпанскиот двор се развиваше пред ледениот поглед на Веласкез. 154 Margina #11-12 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)