На неговиот крај висеше постер во боја, премногу голем за изложување во затворен простор.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Уште по патот од станицата, мајското сонце го натера да се почувствува нечист и обледнет, како суштество од затворен простор, со лондонскиот чад во порите од кожата.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
На сон или буден, додека работиш или јадеш, во затворен простор или на улица, во купатило или в кревет - нема спас.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Во тој затворен простор се виде себеси како лебди, но не сама, се уште цврсто ја држеше сигурната рака.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
- Грешиш Викторе. Јас сум слободен летач, а затворениот простор ми доаѓа како казна.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
по заодот или за видливиот флуид во меѓучовечките односи ...ако нежноста и грубоста се раѓаат од ист збор тогаш ние сме минувачите ноќната ламба постелината сликите хартијата слободно можат да се избришат просторот е доволно определен со четирите ѕида прозорецот заклучената врата во било кој град во било која ноќ се наоѓаме во таа соба во тие соби преплетени како во дивите приказни секогаш топли секогаш повредени секогаш еден од друг и кога сме во спротивните агли на оградената одаја... сонливата утеха на а-молот или тактилното искуство како поттик за блесочни автопроекции ...задоволството при ненадејниот премин од дур кон мол порано често доловувано во моите импровизиации на отворен и во затворен простор без напор како при сплот на вода и воздух кај еуфоричниот нуркач и сега...
„Или“
од Александар Прокопиев
(1987)
Осаменоста и затворениот простор го плашеа.
„Забранета одаја“
од Славко Јаневски
(1988)
Сега знаеше. Тоа не беше страв од осаменост и од затворен простор.
„Забранета одаја“
од Славко Јаневски
(1988)
СОЊА: Отвори, лошо ми е. Не поднесувам затворен простор.
„Одбрани драми“
од Горан Стефановски
(2008)
Во „39 скалила“ јунакот запаѓа сред политички собир и импровизира соодветен говор; во „Саботер“, на добротворната приредба, тој сака на граѓанството да му ја разјасни опасната ситуација и така предоцна (сите гледаат надвор) дознава дека му е вперен револвер, и разгласува дека драгоцениот ѓердан е понуден на јавна продажба за добротворни цели; во „Север-Северозапад“ јунакот се наоѓа на аукција во затворен простор, во којшто сите излези се надгледуваат од шпиони - така решава да земе учество во аукцијата, на што организаторите повикуваат полиција што него мирно го одведува.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Сега знаеше. Тоа не беше страв од осаменост и од затворен простор.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Осаменоста и затворениот простор го плашеа.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Акустичните карактеристики на таквите затворени простори го засилувале ефектот на “строгост” и оваа карактеристика станала неодделива од психичките и физичките напнатости.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Секој туш и тоалет се во посебен, одвоен, затворен простор, кој го контролира пациентот- корисник. ...
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Обезбедувањето во трговските центри редовно ги исфрла мирните демонстранти заради попречување на купувањето, па дури и штрајковите се незаконски во рамките на овие затворени простори.“
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Трговски центри го заменија градскиот плоштад, но постои значајна разлика во нивната функција: „За разлика од старите градски плоштади, кои беа и сѐ уште се места на дискусија на заедницата, на протести и политички собири, единствениот вид на говор што тука е добредојден е маркетиншкиот и другите видови на потрошувачки жаргон.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
И во стравот што се нашла во затворен простор, место да излета низ отворениот прозорец крај Мил, таа удри на другиот, затворениот, и од ударот се ошемети и падна на первазот од рамката; ѝ пријде Мил и виде каде што претка со нозете превртени на грб.
„Јанsа“
од Јован Стрезовски
(1986)