заштитен (прид.) - знак (имн.)

Фонтовите, заштитните знаци (trademarks) и ‘missspelings’ - се прво скалило за сите современи (пре)говори за текстуал­носта.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
И вторпат, тоа е не-време, сингуларност, zero-wait, потполн колапс на темпоралната дистанца.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Важно е да се напомене дека тоа не било отсекогаш така.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Ние го препознаваме Netscape, но го препознаваме ли и неговиот протокол за декодирање лиценциран од Јужноафричката Република? (Алтисер се превртува во гробот.)
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
На корпорациски нивоа фонтовите се метод на визуелно претставен јазик, и регулирани се како елемент на корпорацискиот заштитен знак - симболот.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Еднаквата одговорност, значи, за воспоставувањето на темпоралноста денес ја означувам со терминот „фразирање“, во смисла на комбинирање на одредени елементи на популарното општество низ културни слогани и корпорациски заштитни знаци.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Тие се читлив пример на протоколот.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Тоа подесување на времето е продукт на два генерални феномени: расцепот во природата на означителот предизвикан од фонтовите и од електро-дигиталниот трансфер на текстуалните информации, и со формулирањето на одредени општествени елементи низ културни слогани и корпорациски заштитни знаци (традемаркс).
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Но зарем, не беше тоа и бојата, заштитен знак на нивното рекламно пано?
„Вител во Витлеем“ од Марта Маркоска (2010)
Во раните шеесетти, Бојс започна да користи уште еден материјал кој подоцна ќе стане негов заштитен знак, агресивна и груба, кафеава боја за широка употреба наречена Braunkreuz.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Во едно апстрактно дело од 1965 насловено ЕКСПЛОЗИЈА, сјајни сино-зелени наноси од спреј акцентирани со црвени потези со креон, служат како подлога за широки потези со четка (налик на оние на Клајн: овие потези со четка се изведени врз плоча со боја на сепија којашто Бојс ја нарекува - Beize, еден од најкористените материјали во тоа време.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Во децениите по Милдред Пирс Крафорд се обидела да го искористи успехот на тој филм, специјализирајќи се за слични улоги и правејќи ги свој заштитен знак, личен белег, определен со единствена комбинација од гламур и абјектност (односно, крајна, обезвреднителна пониженост).178 Дали, тогаш, машката геј-култура нѐ учи да ѝ се смееме на Крафорд?
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Тоа, всушност, беше заштитен знак на Ладламовата театарска техника, како што неодамна нагласи еден негов соработник: Она што Чарлс Ладлам го усоврши, и како глумец и како режисер, е умешноста да го одржи патосот на некоја трагична ситуација дури и кога ќе загазеше во урнебес.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Зборовите “Belle Haleine” се заштитен знак (негов жиг) на овој измислен мирис и печатени се под фотографијата на која Du- champ се појавува камуфлиран во жена, со голем шешир на главата.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
(...) Под закрилата на филозофијата на деколонизацијата, поимот на културата кој беше заштитен знак на империјалистичкиот Запад се сврте против самиот Запад и јасно ги именува општествата на кои овој им го наметнуваше своето старателство.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Овој псевдоним Duchamp го направи за налепницата на шишенцето со Eau de Violette (Темјанушкина вода), која, само со преместување на една самогласка, ја претвори во “Eau de Voilette” (Затскриена вода, зад вел).
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Виндоусот бесшумно се крена, и едно друго марсовско око (заштитен знак на компанијата за антивирусни програми) строго ме одмери.
„Ниска латентна револуција“ од Фросина Наумовска (2010)
Еден од начините на коишто овие реакции можат да се посматраат е и „судирот” на теориските движења кои понекогаш се означуваат со имињата „модернизам” (како „заштитен знак” на колонизацијата, хомогенизацијата и универзализацијата) и „постмодернизам” (како отклон од модернизмот и обид за укинување на секоја хомогенизација и универзализација).
„МАРГИНА бр. 36“ (1997)
Во своите дела: “The Philosophy of Andy Warhol” (1975), “Andy Warhol’s Exposures” (1979), и “POPism” (1980), Ворхол во голема мера кажува за себе, но на еден монотон, наизглед плашлив начин со кој си поигрува со нештата и кој стана негов заштитен знак - додека неговиот конверзациски стил се базира на општествениот репертоар од доцните години на дваесеттиот век.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
„Не-здраво-разумноста“ стана еден од заштитните знаци на неговата теорија.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Тоа сум јас.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Средновековната стравопочит кон авторитетот на Аристотел, Евангелијата или Црквата не само што не е прифатена од страна на модернистите, туку таа е активно побивана.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Мотивите на Енди се секогаш опскурни, дури и тогаш кога се само-анализира.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Кога посочува на традиционалното претпочитање на суштинското и централното наспроти акциденталното и маргиналното тој идентификува и преиспитува некои од најстарите, најопшти и најдлабоко вкоренети убедувања на нашата култура.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
За разлика од нив, ти си играш со тоа - Тоа е твој заштитен знак”.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
Сврделот за цело време беше некоја клечка во Комитетот, но Комитетот нему му беше заштитниот знак.
„Продавница за љубопитните“ од Мето Јовановски (2003)
За жал постојано се фалеше со својот другар како да му е некаков заштитен знак.
„Знаеш ли да љубиш“ од Ивана Иванова Канго (2013)