Ова наследство, уверуваше Татко, ќе стане дури и интегрален дел на културниот идентитет на балканските народи, но со повлекување на Османлиите од Балканот и со здобивање со национална независност на некогашните милети и со нивното свртување кон Европа, ќе биде загрозено исламското културно наследство.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Дури и Мустафа Кемал, таткото на нова Турција, со тоталните реформи не ќе успее да раскине целосно со исламското наследство.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Поголемиот дел од движењата за национално ослободување го следеа истиот пат: со Фенон како пророк, тие попрво ја избираа етничката отколку „изборната“ теорија за нацијата и попрво се приклонуваа кон културниот идентитет - тој модерен израз за Волксгеист - отколку на „секојдневниот плебисцит“ или идејата за „вековно здружување“.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Како што во Националното размаѓосување (Hele Beji, Desenchantement National, 1982.), прекрасната но запоставена книга, покажува Еле Бежи, онаа сила на отпор што под колонијалната власт ја претставуваше културниот идентитет по одењето на колонистите се воспоставува како средство за господарење.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Расправата за културниот идентитет им овозможи, значи, на колонизираните народи да се ослободат од миметизмот, понижувачката пародија на освојувачите да ја заменат со истакнувањето на својата различност, и начините на живот од кои требаше да се срамат да ги свртат во нешто со што ќе можат да се гордеат.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Така, во последно време се почесто ми се наметнува констатацијата дека нашиот културен идентитет го штитат ВОЛОНТЕРИ.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
За време на османлиската владеење Охридската архиепископија одиграла позитивна улога во зачувувањето на верскиот, етничкиот и културниот идентитет на македонскиот народ како и на ширењето на словенската писменост во Македонија и на Балканот, воопшто.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Со создавањето на Егзархијата, во 1870, македонскиот народ ја покренал иницијативата за обновување на Охридската архиепископија како самостојна македонска црква.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Нема култура, ниту културен идентитет без таа разлика со себе. 6 Margina #17-18 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Ова прашање може да има страшни последици за сите расправи и сите политики на културниот идентитет.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Како што видовме, сосема е усогласено со страста, со болката и со верувањето.416
Иако навиката на хипстерството да цитира иронично – фетишизирајќи го автентичното и повраќајќи го со намиглива неавтентичност, како што тоа го срочил Лоренцен – сигурно личи на камп и иако спотот на СЈ се впушта во поткултурна практика што, може да се тврди, му е аналогна на кампот, всушност, меѓу едното и другото може да се разграничи јасна црта.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Спотот на СЈ го фетишизира самиот камп и го втемелува сопствениот културен идентитет, или антиидентитет, така што се угледува на кампот барајќи автентичност, се повикува на него како автентична контракултурна естетска практика, со која потоа хипстерите можат да иронизираат и на тој начин да ја деавтентизираат.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Таа постапка е чиста спротивност на машката геј-културна практика што ја изучувавме.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А оптекот и споделувањето во заедницата на тие настранети мигови како да играат пресудна улога во општествениот процес со кој луѓето, и оние што се стрејт и оние што се геј, се иницираат во културата на машката хомосексуалност, ја препознаваат како таква и постепено создаваат смисла за личен и културен идентитет – макар колку за да присуствуваат на фестивали како што е Вигсток.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Ладлам не поживеа доволно долго за да ги запознае и да ги презре хипстерите, но веќе се имал сретнато со нешто што го нарекол „хетеросексуален камп“, кој не го почитувал многу: „Нешто стварно ужасно е хетеросексуалниот камп, она некакво намигнување што ти вели ‘не мислам баш сериозно“.415 Наспроти тоа, пак, оној вид иронија што го дефинира машкиот геј-камп не искажува дистанцираност и одрекување.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Истовремено, тие се маркери на различноста, помагаат во дефинирање на културниот идентитет на една група vis-à-vis аутсајдерите.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)