„Личните односи“ за твојата „лична“ културна политика се малку или нималку важни.
„Младиот мајстор на играта“
од Александар Прокопиев
(1983)
Се лепи, се црта, се печати. Сѐ е насочено кон изненадувањето и снажното доживување кога ќе се прими или отвори пратката. Демократичност Покрај тоа што е сосема посебен уметнички феномен, мејл-артот всушност е и една нова културна политика. 12 Margina #15-16 [1995] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Респект секогаш кон сѐ што е старо. • Дали постои барем една галерија или музеј во градов што има конзистентна културна политика?
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Не знам дали постои некоја галерија со конзистентна културна политика.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Се разбира дека на фонот на завршената (?!) војна на Балканот (која беше приготвена токму од некои “уметници” и “идеолози” и која содржеше прилична доза на сè уште потпламнувачката фашисоидност), во околности на специфични меѓунационални тензии кои продуцираат одреден културен и идеолошки рефлекс и овде кај нас, во Македонија, а најпосле и во контекст на нашето, како држава, ново дефинирање на она што значи културна политика и културни цели, постојат сериозни причини “вечната тема” за односот меѓу “уметноста” и “идеологијата” одново да се актуелизира.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Претставата завршува со силување на експонентот на државната културна политика од страна на перформерите.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)