На крајот на краиштата, не се занимаваме со мистериите на вселената и со чудата на природата; се занимаваме со човечки културни производи и со нивните значења, со сопствениот општествен свет.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Пари нема, а и кога ќе се испросат (што додатно ве отсликува како бедник) и кога ќе го направите тој фамозен културен производ (лош, лош, лош) немате кому да му го потставите, бидејќи ниту некогаш постоела некоја попромислена политика на создавање како на релевантна културна критична маса така и на најобичен културен пазар, ниту сега постои, ниту некој прави сериозни обиди барем во иднина македонецот да се искачи барем за две-три скалила на европските листи на консумирање култура, каде што сме, заедно со Албанија, апсолутно заковани на дното.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Оваа немоќ збунува.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Секој предмет или активност го ракотвореле и го осмислиле луѓе како нас со внимателна намера и со макотрпна промисла.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Немаме готов начин за конкретизирање на оној вид значење што не се изразува преку претставување на нешто, туку преку самото нешто.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)