Влијанието врз мене беше понепосредно и, кога се вратив во Ница, започнав да работам композиции со печати и мали колажи. Зошто печати? Затоа што тие соодветствуваа исто на откритието, во ART D’AUJOURD’HUI, на холандскиот типограф Веркман (Werkmann) со акумулации на букви и зборови.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Меѓу нив имаше едно или две дела изработени со печати. Некои современи уметници чие творештво е сродно со творештвото на Курт Швитерс го одречуваат непосредното влијание и зборуваат повеќе за некакви заеднички преокупации од кои пак произлегуваат слични форми (тоа е случајот на пример со Раушенберг (Rauschenberg) во однос на COMBINE PAINT INGS.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Стануваше збор за изложба составена само од мали формати.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)