До него, со како зифт црни коси седеше млада дама.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
- Па, Јано, ќе ми ја претставиш ли веќе младава дама.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Длабоко во себе Снеже при самиот допир на оваа млада дама почувствува брановидна топлина.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
- Честитам, млада дамо! - Ајде! Остави го тоа персирање, веќе долго се познаваме.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
На враќање Рада не се врати на последното седиште, туку седна на испразнетото место кое зад себе го остави младиот господин, кој пред неколку мига седеше до младата дама со зифт црните коси.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
- А сега млада дамо... - Томо! - тогаш првпат му го изговори името.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
- Не! Госпоѓо, со оваа млада дама денес првпат се запознавме.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Во миговите додека ѝ честитаа за наградата, Рада само со крајот на окото успеа да го фати профилот на господинот што седеше до младата дама. Профилот и ништо друго.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Томо само доврши. - Украдов еден свеж бакнеж од образот на една млада дама.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
До прозорецот имаше мала масичка со две едноставни столчиња, на кои ногарките благо се превиткуваа во форма на Ѕ и со тоа, веројатно, се трудеа да постигнат граѓанска елеганција, достојна за една млада дама.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
Кога дојде Христина тој се поздрави прво со неа, им ги бакна рацете на младите дами, учтиво ги поздрави и си замина.
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)
Петар го подигна шеширот и ги поздрави двете млади дами бакнувајќи им ги рацете, а со Томаица разменија значајни топли насмевки полни со нежност.
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)
„Мил брате, како сте шо прајте. Ме израдува со твоето писмо и веста за младата дама.
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)
Пак ќе ги користам наводниците, иако ние разбираме и така натаму: „/првата формула/”, напиша Џери со зелениот кели фломастер преку левата страна на уредниот задник на својата делумно заспана љубовница; на исто толку привлечната десна страна на таа млада дама потоа додаде „/друга формула/“, премостувајќи го нејзиниот процеп и канализирајќи ја неговата отмена точка- запирка со еден издолжен знак за еднаквост.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)