направен (прид.) - во (предл.)

Парничните трошоци ги сочинуваат издатоците направени во текот или по повод на постапката, а тие ја опфаќаат и наградата на противничкиот адвокат, како и на другите лица на кои законот им признава такво право.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
3.  На оваа мошне сензитивна проблематика ѝ е посветена посебна Глава XI во нашиот ЗПП [„Трошоци на постапката“ – чл. 145 – чл. 169].
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Податокот 5.  Оваа и следната точка, главно, се темелат на споредбено-историската анализа на Д. Апасиев под наслов „За плебејската идеологија“, направена во склоп на коавторскиот зборник (заедно со професорите С. Шкариќ, Б. Ванковска, Љ. Цуцуловски и М. Ѓурчинов): Социјализмот во XXI век – минато, сегашност и иднина; СПМ, Скопје, 2010; стр. 114-156. 16 дека вработеноста на членовите на семејството сè помалку обезбедува пристоен живот без сиромаштија, буди сериозна загриженост кај секого со хуманистички настроен и здрав разум, и повикува на вклучување на алармот.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Аранжманот за Кан беше направен во последен момент, као и сето останато што го правевме.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Таа пролет го однесовме Девојките од челзи на канскиот фестивал - го однесовме и го вративме назад, бидејќи не успеавме да го прикажеме.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Ваков експеримент е веќе направен во делата на дадаистите (особено кај Дишан), а и подоцна кај поп- артистите и во делата на некои концептуалисти...
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Тој трансфер е веќе направен во сферите на научното.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Помина белиот автомобил, подзастана среде селото отаде мостот и уште пред да го покрие правта што јуреше зад него ширејќи се преку целото село, луѓето го здогледаа шоферот, кус и широк во плеќите, со црна маслосана капетанска капа наврена на главата до над веѓи и до уши, и до него височок, кршен маж со паларија на главата како оние што ги носат говедарите во каубојските филмови, во жолта разградена кошула, запрегнати ракави и на вратот наместо вратоврска, врзана црна подебелка врвца за чевли, фатена со тока како од олово, направена во облик на орел со раширени крилја.
„Човекот во сина облека“ од Мето Јовановски (2011)
На сличен начин, во следната просторија од изложбата, познатото „Велосипедско тркало“ (1913 ) на Дишан, кое како и „Полицата за шишиња“ исчезна по кратко време од своето настанување, беше претставено со реплика на Линде, направена во 1961 год.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Оригиналната верзија на „полицата“ е загубена или размонтирана кратко време по нејзиното создавање во 1945 год.; на изложбата беше презентирана со една копија која Линде ја направи за Moderna Muset.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Тоа е умирање со сопствено сведочење, направено во вид на ПИСАНИЕ.
„Захариј и други раскази“ од Михаил Ренџов (2004)
Слично е и со Alice in Chains чиј што предстоечки албум “A Jar of Flies” е направен во полуакустичен манир.
„МАРГИНА бр. 1“ (1994)
Многу брзо заминал во Италија и тогаш, дали поради тоа што направиле таков себап или поради која било друга причина, се родило девојче....прво. Ѝ донел прекрасни, дрвени кујнски елементи, направени во италијанска фабрика за играчки, и таа била најважна во маалото.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Помислува и на овците, време е кога се јагнат, и си помислува и за нив да го праша Васила, но при ненадејна помисла на убиството на стрика Анѓела Јанчески и при помисла дека тој и другите имотски луѓе штотуку се вратија од неговиот закоп, сето тоа му се чини толку дребно и толку себично од негова страна што само изустува Добра ноќ и по патеката направена во снегот зачекорува кон господарската зграда.
„Потковица на смртта и надежта“ од Миле Неделкоски (1986)
Самиот често правеше фотографии со еден НИКОН направен во осумдесет и некоја од минатиот век кој го имаше добиено како подарок од францускиот амбасадор.
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
Колата постојано потскокнуваше низ тесните улички, влегувајќи и излегувајќи во барички со гнасна вода, направени во незакрпените дупки на асфалтот.
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
Устата ѝ беше намачкана со црвен кармин за усни, а во косата направена во кок имаше сребрена обетка со зелено стакленце.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Потоа се свртеа кон мене и таа се претстави: – Асенета.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Пајтонот, направен во Виена со тајно место за динамит, лажните руски благородници го оставаат бездруго на погрешно место, зашто по експолозијата, со која се прекинува шепотењето на некоја сура од Коранот, ни на крвавиот султан, најкрвав за Ерменците по ваквото утнување, ни на ичоганите, пашите, капудан-пашите, улемите и сите други големци не им се случува ништо; тие остануваат бледи, збунети и живи.
„Забранета одаја“ од Славко Јаневски (1988)
Штом ќе се собереа и споредеа сите исправки што требаше да бидат направени во секој посебен број на „ Тајмс“, тој број се препечатуваше, оригиналното издание се уништуваше, а на неговото место во архивата се ставаше исправениот примерок.
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Фотографијата била направена во дворот на семејната куќа во Дебар Маало, во 1971 година.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Азра сè уште со широко раширени нозе му седеше на устата на Андон кој одамна го имаше изгубено чувството за мирис (лекарите имаа констатирано дека тоа е резултат на операцијата на капиларите во носот направена во неговата рана младост) и тој не можеше да ја насети реата од меѓуножјето на Азра, но обилно оттаму во устата и по образите му течеше тегава слуз, од што во еден момент мораше да го извлече јазикот, да земе здив со намера повторно да се врати на истото место, но се откажа, се сврте на левата страна и ги префрли двете жени на десната страна од креветот, речиси ги залепи за ѕидот.
„Полицајка в кревет“ од Веле Смилевски (2012)
Со други зборови, процентуално пресметано, казните беа намалени помеѓу 64% и 85%! •  промените на казнените одредби кои беа направени во 1997 година, главно, беа од техничка природа.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
1. Измените и дополнувањата на ЗС од 1997 година Првата измена и дополнување на ЗС од 1997 година беше направена во 2000 година.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Првата измена и дополнување на ЗТПОК беше направена во мај 1998 година.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Според записот во првата тетратка од Дневникот, третиот пат во Скопје сум пристигнал на деветти во деветтиот месец од 1951 година. Записот е направен во Скопје.
„Исчезнување“ од Ташко Георгиевски (1998)
Тој обично има кучешка куќичка направена во галерија, во која живее дено­ноќ­но сосема гол, однесувајќи се како куче, ше­тај­ќи како куче, лаејќи итн.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
Профим го стега коњот за оглавот да не мрда; Царјанка ги шири рацете и им забранува на сестричките да истрчуваат пред коњот; по скалите трча Профимица со капчето в раце за да му го стави на Скрче; но сликарот чкрапнал, та сè е фатено во една подготовка за сликање; петта фотографија: пак Профим, жена му Профимица и синот Скрче, но сега малку потпорастен; во рацете држи свеќа; зад нив е црквата, околу нив гробиштата, расцутен јоргован, неколку деца што се бркаат со запалени свеќи в раце за да си ги потпалат косите; некое дете во мигот на чкрапањето е фатено одзади каде што им се исмејува со издолжен јазик; шеста фотографија: фотографијата е направена во сликарско ателје во градот: на стол седи Профимица, в скут го држи Скрче во морнарски алишта, до неа седи Профим, потпрен со раката на нејзиното рамо и облечен во градски алишта што му ги позајмил сликарот за сликање; зад нив кулиса што претставува богата градска одаја, украсена со слики, голем ѕиден саат, на ѕидот распнат персиски кавијор со лав чијашто глава со разината уста се наѕира меѓу Профим и Профимица; на Скрче главата му е помрдната при сликањето и изгледа како да е двојна или како да се гледа низ матни очила; седма фотографија: сите деца заедно: Царјанка, Андромеда, Девица, Венера и Скрче; девојчињата држат во рацете китки цвеќиња, а Скрче мало кученце што не седи мирно; сликарот доближен до нив повеќе отколку што треба, не ги фатил сите убаво: Царјанка, која е на едниот крај од сликата, ја фатил половина, како пресечена од главата од петиците; уште тогаш Царјанка сакаше да ја скине сликата, но татко ѝ Профим не ја оставаше.
„Свето проклето“ од Јован Стрезовски (1978)
Зашто симболичните гестови се најчесто единствените поетски гестови кои можат да бидат направени во животот.
„Потрага по Елен Лејбовиц“ од Луан Старова (2008)
Првите сондажи направени во Солун не дале резултати.
„Солунските атентати 1903“ од Крсте Битоски (2003)