Женствената позиција што ја заземаат машките геј-субјекти не се дефинира исклучиво со насоченоста на еротската желба и со сходната родова улога ниту пак со нив се исцрпува нејзиното значење.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Затоа, не треба да ја толкуваме женствената позиција на машкиот геј-субјект во тесно сексуална и обродена смисла, небаре е само психосексуална состојба, неминовна последица од некое механичко распознавање на некоја крута сексуална геометрија, на менлив едиповски склоп на предопределени зададени анатомски и психолошки вредности.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тогаш овие стратегии се држат во резерва. Кои критериуми вие сакате да ги видите во DSM-III? Проблемот не е во тоа, туку во севкупната ситуација чијашто само неминовна последица е DSM-III.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Родовата ориентација е ориентација кон културни практики, културни облици и кон нивните значења; таа не е едноставно ополовен и оброден субјективитет издвоен од некој културен контекст.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Медицинскиот модел е заборавен од страна на многу медицинари што го применуваат.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Геј-женственоста, значи, е културно обликување, а не само психосексуално.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)