Зашто само ако го одржува тој поларитет, ако ја промовира таа противречност и ако го тера секој сплет вредности да му противтежи на другиот, може да ја одржи вистинската и неопходна удвоеност на перспективата благодарејќи на која сите остануваат разумни.
Тензијата меѓу егалитарната етика и хиерархиската естетика ja проникнува машката геј-култура, се протега преку нејзините демократски и аристократски склоности, нејзините женствени и мажествени идентификации, нејзините поделби на женчиња и бучови, на кралици и трејдови.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Во нашата деловна практика овој начин на стопанисување многу ретко се користи.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Таа настојува да ги одржи тие меѓусебно опречни вредности во трајна, противничка рамнотежа.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
4. Договорот за заедница или „ортаклак“ е регулиран во нашиот ЗОО/93 (чл. 667 – чл. 703). Со овој писмен договор, две или повеќе лица [„ортаци“] заемно се обврзуваат да го здружат својот имот и труд или дел од нив заради заедничко остварување имотна ко- рист – во вид на добивка / профит – и нејзина поделба.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Всушност, франшизата претставува практицирање и користење на бизнис процеси на некој друг.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)