Рене, како случајно, беше дошол во моментот кога ја располутуваа главата, ја зема нејзината содржина в раце и со едно лачно движење ги раздвои двете половини.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Сега не се сеќавам најдобро на нејзината содржина!
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Може да навлезе во формата, но не и во нејзината содржина.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Може да го опише стилот, но не и значењето на тој стил.
Стилот има содржина.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Што тоа пренесува ова крајно стандардно црносериско средство?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Критиката на црната серија (филм ноар), и покрај сета своја префинетост и сите постигнувања, не може да ни помогне тука; нема што да каже за особеното значење на овој стилски елемент во контекстот на овој филм.380
Точниот ефект што тој кадар, осветлувањето на лицето и самото лице го произведуваат го надминува она што техничката анализа на визуелната реторика во кинематографијата ни овозможува да го доловиме, зашто визуелната анализа не може да навлезе во контекстуалната, општествена димензија на сликата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Ја забележа мојата возбуда. Ја зеде фасциклата и замина!
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Го зедов мигум мајкиното писмо. Бев зачуден од нејзината содржина.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Таа е огледало на неговата личност, на неговата работа, на неговата ментална моќ, но не ретко низ нејзината содржина се кријат и рецидиви на неговиот карактер.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Неколкупати ја читав телеграмата, како да не верував во нејзината содржина.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Во тоа лежи строго филмскиот и строго хичкоковски пристап: несреќата се огледува во обличјето на оној или онаа кој е нејзината причина или нејзина содржина.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Пред неговата галерија се наоѓа слика на Тајната вечера и тој замоли неколку луѓе да изработат слики на оваа тема. DD ПТ: Дали оваа тема ви значи нешто посебно? DD ЕВ: Добра слика. DD ПТ: Што мислите за нејзината содржина? DD ЕВ: Тоа е нешто што го гледате постојано.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Ја зеде својата чанта од плетена тенка кожа, ја отвори и се загледа во нејзината содржина.
„Мудрецот“
од Радојка Трајанова
(2008)
Кога едната странка се повикува на исправа и твр- ди дека таа се наоѓа кај другата странка – судот оваа странка ќе ја повика да ја поднесе исправата, оставајќи и за тоа определен рок.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Странката не може да го одбие поднесувањето на исправата ако таа самата во постапката се повикала на таа исправа за доказ на своите наводи, или ако се работи за исправа која според законот е должна да ја предаде или покаже, или ако исправата – со оглед на нејзината содржина – се смета заедничка за обете странки.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
2 Тоа е најверојатно заради фактот што критиката, што толку оперира со приближни и честопати измислени негативни ефекти на популарната култура, најчесто е прикриен израз на естетско незадоволство и несогласувањето со нејзината содржина.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
3 Или како што вели Simon Frith: “Критичарите на средствата за масовно известување од секогаш се сосредоточувале на ефектите на овие средства - ефектите на телевизијата врз децата, на весниците врз гласачите, на рекламите врз потрошувачите, рокенролот врз тинејџерите итн.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Така Martin Jay вели дека на Adorno му била популарната култура (на која што самиот ѝ го дал изразот културна индустрија) толку несимпатична, што, како што признал подоцна, буквално нејзината цел понекогаш ја осудувал однапред, а и во однос на нејзината сметкаџиска, заговорничка природа не бил сосема сигурен.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)