Имено, Валери Соланис, чие сценарио наречено S.C.U.M. Manifesto Ворхол одбил да го филмува, се обидела да го убие, сметајќи дека нејзиното сценарио заслужува да биде снимено.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Таа сакаше се да се одвива според нејзиното сценарио.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Меѓутоа, Ворхоловиот пасивен воајеризам, кој својата интервенција ја сведува на одбирање на субјекти за свое набљудување, па со тоа и изгледа либерален и безопасен, се покажа како опасен кај агресивните егзибиционисти како Ондин, што можеше да го чини и глава.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Веројатно, ќе ја допреше месечината барем на миг, ако ние малку и помогневме во режирањето на нејзиното сценарио за животот.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)