За Татко тоа беше откривањето на една вистинска ракописна Атлантида на Балканот, на едно прекинато и изгубено време, која според Татко требаше да доведе до нова свест кај балканските народи, во однос на комплексноста на нивниот идентитет и до ново откривање на историјата.
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Ова често е проследено со истражување на тоа на кој начин индивидуата била вовлечена во тој начин на доживување на работите.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Се труделе на тој засмејувачки начин да се здобијат со, мора да се признае, слабичок пристап до еден воспоставен општествен идентитет кој – за разлика од нивниот идентитет – го легитимизирал и го авторизирал тековниот јавен израз на тагата.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Притоа, најчесто бил доведуван во прашање нивниот идентитет.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Овие екстернализирачки разговори го “егзотизираат одомаќеното”, на тој начин што со нив индивидуите ги идентификуваат личните приказни и културните сфаќања коишто ги живеат; тие приказни и знаења ги водат нивните животи и го одредуваат нивниот идентитет.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Низ екстернализирачките разговори, нивните лични приказни веќе не се приказни за нивниот идентитет и за вистината на нивните односи со другите - овие лични приказни веќе не ги цементираат нивните животи.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Од овие екстернализирачки разговори произлегува нешто што би можело да се нарече контра-јазик или, како што Дејвид Епстон (David Epston) неодамна предложи, “анти-јазик”.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)