Не е така, ќе речете: зукини ја протегнува категоријата на овошни плодови во насока на метафора, како во „плодови на тлото” и, согласно со тоа, до плодови на море, плодови на знаење, долни алишта „Плод на разбој”, итн. - што не е проблем за овој простувач, кој цел живот уживал во облекувањето и соблекувањето на гаќичките, и боксерки и џокејки, со и без шлиц, и во помагање на своите љубовни партнерки во облекувањето и соблекувањето на нивните: мљац, драгите прекрасни деликатеси!
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
ЈЕМИШ - овошје, овошни плодови
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)
ПРЕДАНИЈА И ЛЕГЕНДИ Создавање на небото и земјата (Пред. 17) Земјата и рајот (Пред. 17) Небото кога се отворило (Шапк. 8 с. 29) Обесеното теле (Шапк. 8 с. 29) Осмак глава (Шапк. 8 с. 29) Обогатениот овчар (Шапк. 3. с. 29) За земјава (Шапк. 8 с. 36) За грмежот и трескавицата (Шапк. 8 с. 37) Потеклото на кукавицата и гугутката (Пред. 54) Како е создадена гугутката (Пред. 56) За лилјакот (Шапк. 8 с. 38 Манастир Трескаец (Пред. 108) Крале Марко ја пресекол Демир Капија (Пред. 137) Гробот на Струма Маркова чешма (Анд.- Емш. 42) Марко Крале го гради Исарот во Штип (Враж. 26) Градскиот саат во Прилеп (Враж. 51) Саатот во Штип (Враж. 52) Селото Василево ( Поп- Јов. 66) Илиово (Поп- Јов. 69) Охридско Езеро (Милад. 480) Цар Александар (Милад. 480) Цар Александар Македонски (Враж. 2.) Говедар Камен (Поп - Јов. 237) Чешмата на Карабеќерица (Анд. 10) Како се родила чумата (Пред. 226)
„Македонски народни приказни“
од Иван Котев
(2007)