огромен (прид.) - разлика (имн.)

Очигледно, овие бронзи имаат облик на уметнички дела, но гледајќи ги нив, излегуваме надвор од себе, преобразени во однос на суштеството. (...) Земете ги Кожа 1,2,3,4.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Каква огромна разлика помеѓу овие дела и сето она што можевме да го очекуваме врз основа на неговите дела пред и после тоа!
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Иако мислите дека во оние шуми околу Едисто не сте собрале некоја боцка, најверојатно сте.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
- Што ќе го споредувам! - Огромна разлика, не!
„Послание“ од Блаже Конески (2008)
Првиот аспект е пред сè економскиот и се однесуе на цената која малоумните џанкерчиња ја плаќаат за џоинти и остали срања, која изнесуе над 300 денара или у превод една шибица е рамна на 4 литра вино или 6 литра пиво и тука мора да се признае дека има огромна разлика не само у квантитативна туку и у квалитативна смисла.
„Двоглед“ од Горан Јанкуловски (2011)
Отец Иларион по малку молчење и отпивање на чашата, рече: - Меѓу душата на човекот и душата на животните постои огромна разлика; тие души се неспоиви.
„Злодобро“ од Јован Стрезовски (1990)
Штета, зашто изучувањето на машките геј-културни практики дава можност да се примени изреката на Вирџинија Вулф за разликата помеѓу половите врз разликата меѓу сексуалните култури: „Меѓу двете класи сѐ уште има огромна разлика.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Кога маниристичкиот прагест настојува да го дофати “неличниот”, необликуван Бог (сила којашто дејствува во природата вака или онака), многу повеќе е натуралистичка од “наивниот” гест естетски врзан за природата на класицизмот, кој го гледа Бога како лик, уште повеќе, го гледа Бога како човек, значи низ една мошне избрзана метафора.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Тоа едноставно ја покажува огромната разлика помеѓу дом и куќа, помеѓу мизерниот физички објект и принципот, создаден не од тули и дрво, туку од мноштво различни емоции насобрани со текот на времето, без некоја посебна причина, без поврзаност со наградувањата и казните.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Невозможно е да се превиди огромната разлика кога се зборува: Господ е “сила”, “волја”, “душа” или пак Господ е “личност”, “татко”, “син”, “господар”, “судија”, “спасител”.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)