Кога успева, во постојаната креативна трка со своите музички и академски ангажмани, да пишува толку опуштено и духовито?
„Вител во Витлеем“
од Марта Маркоска
(2010)
Но при повторното татнење на возовите над неа, таа опуштена и незацврсната, се прекршува.
„Животраг“
од Јован Стрезовски
(1995)
Само да не го најдат заспан, опуштен и неспособен да се противи и брани.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Прилегаше замаено, болно опуштен и одеднаш мошне внимателен.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)
Вака гол се чини премногу опуштен и нескладен.
„Младиот мајстор на играта“
од Александар Прокопиев
(1983)