Нетрпеливиот шеф од почетокот на текстот е наречен благороднички тип.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Веќе одамна е забележано дека нема добар бизнис без добра комуникација, а таа, пак, може да има различни форми во зависност од личноста со која се контактира.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тоа е познато како „комуникациони стилови“ и оваа синтагма го претставува едното од општите места во бизнис-контактите и во public relations.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во сите овие вежби, треба да се избегнуваат евтини решенија, општи места и недуховити шеги.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Глупости! Општи места! Треба да ги избегне. Или да ги премолчи.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
Денеска, сакам да упатам на три сродни “општи места”.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
За жал, се поретки се ‘општите места‘ кои нѐ водат директно (како, на пример, класната свест) во политичко-културен империјализам како претходно споменатите. 23.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
(...) Да не мислиш на иронијата кон книжевните авторитети и општите места, кон предвидливите стереотипни расплети, кон познатите книжевни ликови или, кон востановените начини на раскажување?... (По половина час) - Еее, полека!
„Вител во Витлеем“
од Марта Маркоска
(2010)
Уметноста што е навредувачка, конфронтирачка и брутална, се појави во ерата на бунтот против студенилото на формалистите, и во таквата атмосфера Риверс се вклопува совршено, ако не и пророчки.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Во овој век интерпретативните текстови за уметниците и нивната уметност достигнаа беспримерен степен на влијание, делумно поради својот обем и разновидност; а јавното мислење честопати е моделирано барем исто толку од објавените критики колку и од директното восприемање и доживување на делата.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Неговите експериментални техники и присвојувањето на ортодоксните медии сега се општи места, и никој не се буни премногу ако уметничкото дело е сирово или измешано, сѐ додека уметнковата мотивација е силна и неговата сериозност не се доведува во прашање. okno.mk | Margina #32-33 [1996] 234
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
За да добиеме целосна слика за тоа како Риверс се вклопува во развојот на современата уметност, неопходно е да го истражиме не само неговиот живот туку и мислењата формирани и објавувани од коментаторите и анализаторите - и тоа како оние што го поддржуваат, така и оние што го омаловажуваат.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)