Во серијата изведби на Мјузикциркусот, Кејџ ги повикуваше сите музичари, композитори и уметници на одредено место и одредено време, заедно со публиката, да го работат она што го сакаат.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тоа посебно се однесува на неговото сѐ поголемо ангажирање во решавањето на општествените проблеми што сѐ повеќе го одвлекуваше кон театарот кадешто сите работи се случуваат одеднаш.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Секој став кој е повеќе од егоистичен пред сѐ е општествен, а општествениот став е поллитички став. okno.mk | Margina #11-12 [1994] 177 Херберт Рид “Политика на неполитичното”(1943) Во шеесеттите години, паралелно со рекапитулацијата и афирмацијата на Кејџовите ставови и искуства доаѓа до раслојување на неговото интелектуално интересирање што резултира со појава на дела во различни медиуми, со проширени стилски карактеристики.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во рамките на предлогот за легализација се предлага и оданочување на продажбата на дрога.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Залагањето за легализација како да ги меша последиците на криминализацијата со последиците на општествените проблеми, или подобро кажано, взаемното дејство на криминализацијата и спречувањето или исклучувањето од општеството.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Меѓутоа, како што истакнуваат многу критичари, воведувањето данок кој би бил доволно висок да ја обесхрабри потрошувачката, не само што не би ја постигнало целта, туку би го поттикнало црниот пазар на евтини дроги, а со тоа и во недоглед би ги продолжило токму оние општествени проблеми кои легализацијата се обидува да ги укине.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
На пример, една актн-чанта полна со синтетички хероин би можела да ги задоволи годишните потреби сите њујоршки зависници. Америка никогаш нема да биде во состојба да го запре прометот на толку мал производ меѓу купувачот и продавачот, а да остане слободно општество.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Ниту другите земји ќе се ослободат од насилство и терор сè додека кокаинот и хероинот таму се произведуваат од страна на картелот криминалци. Политиката на делумна забрана би ја задржала и од морална гледна точка сомнителна пракса на затворање луѓе кои директно не ја загрозуваат околината. Таа и понатаму би сместувала во подземје еден првенствено здравствен и општествен проблем и би жигосувала поединци кои поради тоа не би можеле да дојдат до потребната помош. Истата таа политика би ги обесхрабрувала медицинските истражувања и ширењето на информации во врска со опасностите од уживање на дрога.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Познато е дека многу наркомани се занимавале со криминал и пред да станат зависници и дека високата стапка на криминалот и наркоманијата толку земала замав во општеството и културата, што не е можно едноставно да исчезне благодарение на фактот што на наркоманите ќе им биде овозможено да се снабдуваат со поевтини дроги.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
114 Соединетите Американски Држави, спротивно на одлуките донесени на Техеранската конфренција, па и на држењето на владите на Велика Британија и СССР, зазедоа став со кој т.н. „војнички акции“ се одвојуваат од основните политички начела и општествени проблеми на Југославија.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
Владата на САД ја признаваше НОВЈ и нејзините воени успеси, но го одвојуваше она од што израснаа борбените партизанкси сили, за што народите на Југославија се изјаснија од првиот дел на својата борба и што даваше гаранција за понатамошни успешни операции на НОВЈ.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
A Year from Monday, 50-51. konverzacija bez feldman Разговор помеѓу Џон Кејџ и Гофри Бернард “Наша вистинска работа сега, ако го сакаме човештвото и светот во кој живееме, е РЕВОЛУЦИЈАТА” ( Џон Кејџ) Г. Бернард: Во предговорот за “A year from a monday” (Година од понеделник) - тоа е некаде околу 1965 - вие велите дека се помалку се интересирате за музиката, а сѐ повеќе за општествените проблеми и анархијата.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Ставот на уметничката група WochenKlausur е дека не постои подобар начин да се искористи способноста на уметниците за смислување креативни решенија отколку истата да се употреби за трансформирање на општеството: „насекаде има проблеми кои што не можат да се решат со користење на конвенционални пристапи па на тој начин тие се соодветни предмети за уметнички проекти“.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
69 Не гледајќи никакви теоретски разлики меѓу уметниците кои си ја вршат својата работа сликајќи слики и уметниците кои ја вршат својата работа преку решавање на општествените проблеми, оваа уметничка 68 Fran Ilich and Luis Humberto Rosales, „Borderhack 2000“, http://subsol.c3.hu/subsol_2/contributors/ilichtext.html (ac- cessed Sept 07, 2006 69 Pascale Jeannee, “WochenKlausur,” in WochenKlausur: Sociopo- litical activism in art, ed. Wolfgang Zinggl (Wien: SpringerWien- NewYork, 2001), 7. 53 група веќе 13 години развива и реализира мали, но конкретни социополитички интервенции.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)