Партитурата има 192 страни (од кои секоја трае 1 1/3 секунди, но со консултирање на Ји Џинг се одредува настапот и опаѓањето на секој звук на еден од осумте канали).
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Паралелно со реализација на делата по новите принципи, Кејџ ги продлабочуваше и разработуваше порано започнатите концепти, а како резултат на тоа настануваше серија дела со заедничко име.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Не претендирам дека некаква друга изложба на Бојс би била пожелна или возможна.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Така од серијата електроакустични дела “во живо” okno.mk | Margina #11-12 [1994] 175 настанаа уште и Имагинарен пејсаж бр.4, за 12 радиоапарати, 24 изведувачи и диригент, и Имагинарен пејсаж бр.5, за 42 плочи џез музика. нешто поинаков пристап кон електронскиот медиј претставуваат тејп-композициите со заедничко име “Микс”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Спонтано, можеби ќе ви се случи “Стела” да ја набљудувате како минималистичко уметничко остварување, блиско до Карл Андре и Боб Морис.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Анализирајќи ја рамката, кон делото ќе добиете поинаков пристап при што ќе сознаете дека „филцот (термички изолатор), маста (движење и храна) и бакарот (енергетски спроводник), соединети во оваа енергетска скулптура и директно поврзани со подот, сочинуваат поле на сила и набој”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Тоа ќе рече дека ниедна песна и никогаш исцело не е завршена и дека постојано има место во неа за понов и поинаков пристап.
„Две тишини“
од Анте Поповски
(2003)
Наместо тоа, можеме да го следиме советот на Витгенштајн и да се осврнеме на начинот на кој го употребуваме зборот за да откриеме што тој значи.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Техниката на разгледување на имплицираните опозити се чини не укажува брзо на нешто корисно или интересно, па затоа јас пробав поинаков пристап.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
А за тоа беше потребно сосема ново планирање и сосема поинаков пристап.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Тоа е еден поинаков пристап.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)