Со национални прашања не се занимаваат и со голема досада слушаат реферати на тема по етнографијата, па и по каква и да е друга наука, освен политичката економија.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
И како во логиката на традиционалната политичка економија, сите елементи мораат да бидат подложени на формална стандардизација. 106 okno.mk
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Врската се воспоставува според извесни хиерархии.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Иако уште не знам каде завршува политичката економија а каде почнува економијата, и обратно.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Ама политичка економија - што измислица е тоа? - Баш измислица, ама актуелна.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Дури и по политичка економија имаш десетка. Како тоа? - И јас се чудам.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
- Ајде бре, не играј играчки со мојата анатомија. Не е тоа твојата политичка економија.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
Јавен простор – дефиниција и функции Јавниот простор е сложен и повеќеслоен поим кој под еден термин опфаќа широк спектар на општествени локации, од улиците до интернетот, од парковите до медиумите, од населбите до глобалните институции и меѓународните пазари.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Како таков, тој допира многу дисциплини, меѓу кои географијата, архитектурата, историјата, политичката економија, урбанизмот, антропологијата, итн.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Не сакам кога само со општо образование кај нас се пикаат да ги решаваат специјалностите, кај нас тоа е насекаде така.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Цивилни луѓе сакаат да судат за воените и дури за маршалски предмети, луѓе со инженерско образование повеќе судат за филозофијата и за политичката економија.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Најверојатно можеме да очекуваме дека во иднина критиката на популарната култура ќе се обиде да ги надмине двете крајности и ќе ги спои политичката економија со анализата на текстот на публиката. okno.mk | Margina #32-33 [1996] 108
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Можеби можеме тоа да го замериме. Но, мораме да си бидеме на чисто дека популарната култура не убива и не спасува.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
ЗАКЛУЧОК Во миговите кога општествените граници се мошне реални и кога различните расистички демагози се загрижени да не ги пречекорат разни неповикани раселени и економски затирани индивидуи, се чини популарната култура со своето имагинарно пречекорување на границите како некаква лажна компензација, утеха.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)