природен (прид.) - наука (имн.)

Тогаш ќе го види светот во права светлина.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Меѓу нештата кои ќе ги сфати е и тоа дека философијата не е главна содржина на некое учење, туку активност на разјаснување на пропозициите на природните науки и отфрлање на метафизиката како бесмисленост.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Рене Блок галерија предизвика значителен интерес.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Но поради тоа што остават уметникот самиот да ги објаснува своите дела и со термини од неговиот личен метафизички систем - еден брилијантен микс од автобиографски цитати, позајмици од езотеричната доктрина на Рудолф Штајнер „Антропозофија” и делови од митови, алхемија и природни науки - не беше создаден убедлив естетски аргумент за уметноста на Бојс.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Сакам да разберете дека: денес економијата стана и потврдувам дека е исто така природна наука, најнеопходна за опстанок, во премногу цивилизарните и урбани средини: поприродна неможе да биде!
„Ветришта“ од Радојка Трајанова (2008)
Другите вклучуваат: • приговори (често искажани од филозофи и научници од општествените науки) искажани врз основа на погрешно разбирање не Gödel-овата теорема, квантната физика и другите резултати од математиката и природните науки што се во врска со AI; • приговори базирани на набљудувања на нешта за кои се тврди дека луѓето можат да ги прават но машините ете не можат; 86 Margina #3 [1994] | okno.mk • приговори кои произлегуваат од монистичкиот редукционизам и од недостигот на разбирање на поимот на различни нивоа на дискурс (пр. когнитивен наспроти имплементациски); • приговори предизвикани од ограниченото разбирање на компјутерите и воопшто информатиката. Rychlack-овите посебни тврдења се полни со чисти манифестации на сите гореспоменати конфузии (помеѓу другите), и така, тие служат како инструктивни, иако екстремни, примери од типот на конфузии кои ние се надеваме дека ќе ги разјасниме во оваа дискусија.
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
“Капетанот Џон” беше познаник на сите генерации ученици во гимназијата: тоа беше скелет врз чии земни останки ние ја учевме човековата анатомија на часовите по природни науки.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Ние се повлекувавме збунето кон излезот, измислувајќи комплицирани приказни за дополнителни часови, за состанок на кружокот по природни науки.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
За маниристичкиот „поредок“ Некаде околу 1580-та новите елементи на знаењето од настанувачката природна наука почнуваат да го потиснуваат повеќезначниот свет на тнр. magia naturalis, иако тие два света, експерименталистичката научност и магиско-природофилозофски концепт уште многу години по 1660-та интерферираат.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Од сите природни науки најтуѓа му беше физиката, си помисли.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Сепак, еден закон на физиката ги надминува нејзините граници како природна наука и длабоко навлегува во областа на општествените науки: секоја акција има своја реакција.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Но, што станува со науките чиј главен предмет се фактите - природните науки!
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Општи со чистите поими, ги спротивставува еден на друг, ги помирува противречностите во нив, се разбира доколку може, стегајќи се при тоа да стапи во контакт со фактите.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Што всушност се случува во природните науки на ова поле?
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Теоријата за односот на душата и телото, една флексибилна теорија што би можела да се надоградува и усовршува, што природните науки со право ја очекувале, филозофијата не сакала или можеби не умеела да ја даде.
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Зарем тие не би можеле да го понудат, на свој начин, решението што со векови го бара филозофот?
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)