Постојат различни конфликти од кои секој го кине општеството во различна насока.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Моја цел во последно време е да ги истакнам овие две струења и да ги поставам различните насоки во кои тие нѐ водат.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Се работи за дело составено од ротирачки платформи, врз кои има голем видеоекран, компјутерска опрема и стол, на кој седнува гледачот/набљудувачот, и со помош на занишувањето на столот (во различни насоки) се произведува движење на погледот во виртуелниот музеј како простор на слики.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Како да се обединат овие конфликти - тоа е проблем. Кој тип на репресивен механизам дејствува во современото општество? Накратко: зависноста се постигнува со помош на заведувањето.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
Значаен пример за таков тип уметничко дело е и компјутерската интерактивна инсталација на австралискиот (а работи во Германија и Холандија) уметник, Jeffrey Shaw: Виртуелен музеј.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)