Од очигледни причини ова ниво е наречено “пресвртувачко”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
А ова значи дека парот (p, не-p), во извесна смисла, обезбедува поткрепувачка структура за текстот. (Се разбира, можат да постојат други парови кои обезбедуваат други аспекти на структурата.) Но членовите на парот не се на рамна нога.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во следното ниво, сега обата члена на парот се на рамна нога, треба да се испита самата подлога за дистинкцијата помеѓу p И не-p, И да се покаже дека таа е лажна антитеза.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Според Сосировата семиотика, таа ја црпи својата смисла од нејзиниот опозит, не-p.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во многу погледи тоа потсетува на третото ниво од Хегеловата дијалектика.5За новите концепти за кои станува збор може да се каже дека ја трансцендираат (aufhebt) опозицијата; тие често се нарекувани неразрешливи според слабата аналогија со Геделовата теорема.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Првото е да се пресврти привилегирањето, да се направи не-p доминантен член на парот.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Со сè сакаше да биде на рамна нога со битолските и со охридските чорбаџии.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)
- Не го сакам тоа, повеќе би сакал да сме на рамна нога.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Мене никогаш не ми се случило некој кој има петнаесет години да ми обрнува толкаво внимание, да разговара со мене на рамна нога и да покажува интерес за дружење.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Па му се сврти на Анета, не на увце колку на рамна нога. - А од каде си? - Од Чашка.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)
7. Балконот на хотелската соба и едната гранка од чинарот беа на рамна нога, така што сосема добро се виде, а потоа и се слушна како во круната на дрвото слета птица од шумата, се распрета со крилјата меѓу лисјата и го отвори клунот да запее.
„Синовски татковци“
од Димитар Солев
(2006)