Нивното уверување дека нивната критика на германската философска традиција супституирала реалност наместо илузија, наука наместо фантазија, беше во голема мерка зајакнато од фактот дека тие имаа револуционерна партија и програма - конкретен предлог за тоа како да се обезбеди искуствена проверка за нивното тврдење дека извесни своевремени зла (на пример доходовните разлики, невработеноста) не се нужни.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Теоретичарите на феминизмот, тие би можеле да речат, го претворија „феминист“ во „само една категорија“; ниту пак тие можат да се надеваат да направат нешто повеќе, сѐ додека терминот не означува „следбеник на одредена револуционерна партија.“
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Маркс и Енгелс ја прават оваа поента во Германската идеологија okno.mk | Margina #1 [1994] 29 кога го критикуваат Фоербах за менување на зборот “комунист”, кој во реалниот свет значи следбеник на една одредена револуционерна партија, во само една категорија” (Tucker 1978,167).
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)