Едни исти автори важат за претставници на модернистичките текови, но и за претставници на постмодернистичката поетика (Борхес, на пример); - Развојот на светскиот расказ во оваа антологија е следен и хронолошки, и стилски.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Во секоја културна и јазична средина се јавува потребата, во кратки временски растојанија (интервали), да се обновуваат постојните изданија и да се подготвуваат нови, селективни и авторски, избори од светскиот расказ.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Таков студиец, првенствено во однос на еден од мајсторите на светскиот расказ - Исак Бабел (...) Тоа угледување му помогна многу да стане мајстор на наједноставно искажани најпотресни човечки состојби.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Предговор Првиот антологиски избор од светскиот расказ Црни овци (Скопје, издание на Детска радост од 1996 година) беше подготвен првенствено за младата популација.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
МАКЕДОНИКА Катица Ќулавкова Црни овци (2012) (антологија на светскиот расказ) Фондација МАКЕДОНИКА Скопје © CIP 821.163.3-32ISBN 978-608-240-010-5COBISS.MK-ID 94426634
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
- Модификациите во антологијата, мислам, не само што прават Црни овци (второ издание) да дава информации за најзначајните текови во светскиот расказ од 19 и 20 век, туку придонесуваат таа да биде употреблива за посочување на некои теориски и естетски карактеристики на расказот воопшто.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Сето ова ги легитимира различните концепции во пристапот кон светскиот расказ, што пак се одразува врз самата продукција, преводот и приопштувањето на расказите од една во друга јазична средина.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)