Од неодамна, зачестеноста на новите броеви се намали на минимум, бидејќи Вудринг ја насочи својата енергија кон компјутерите.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Бојс имаше визија, имаше иднина, и со својата енергија ѝ вдахна живот на европската култура.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
И низ сета таа виулица од луѓе, погледи, разговори, чувства, емоции, постои пукнатина каде се слива целиот тој хаос и останува душата ослободена од гревовите, а сетилата го чекаат новото раѓање за да го вдишат животот со целата своја енергија.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Таа, со сета своја енергија на мајка, низ сите можни премрежиња на судбината, низ лавиринтите на сиромаштијата и на неизвесноста на војните, успеваше да го провлекува, да го спасува семејството, но остануваше несовладан митот на враќањето, на спасувањето од внатрешниот егзил, односно враќањето во родната земја, остварувањето на семејната полнота.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Дотогаш немав сретнато друг уметник кој бил толку комплексен.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Со насмевка и нежности, ин сано сензу, правевме долг список на ветувања.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Некако влијаеше на мене со својата енергија.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
Го презентирате Бојс како голем скулптор, а не само како страшно комплексен уметник во трансформацијата на уметниковата социјална улога и пристап.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)