Кога седумдесетите години Ворхол се сврте кон светот на модата и шоу-бизнисот како предмети на неговата уметност, неговиот храбар стил на изработување на портрети доби силно акцентиран момент на грубост - дури и вулгарност.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Но тоа не значи дека е и најсаканиот, напротив.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Еден млад човек кој водеше сметка за својата позиција во општеството и кој се подготвуваше за женидба, ја натера својата идна жена да вети дека нема повеќе да се занимава со клептоманија.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Но неколку години подоцна, кога се разведуваа, таа му рече дека кога биле кај златарот да купат венчални прстени, таа се издвоила за момент додека тој ја проценувал вредноста на двата прстени и незабележливо, земала еден рачен часовник. Оваа девојка беше голема убавица. okno.mk | Margina #11-12 [1994] 185
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Штотуку го уби коњот, кога, гледај чудо, овој се преобрази во принц кој, да не беше јунаковата послушност, ќе мораше засекогаш да остане бедно истрошено коњче. 18.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Сепак тој успева да ја задржи својата позиција благодарение на контраверзноста што го следи поп-артот од самиот почеток.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Беше решен да се бори докрај за Татковиот избор за судија. Дури и по цена на својата позиција.
„Тврдина од пепел“
од Луан Старова
(2002)
Како и секогаш, високите требаше да бидат истерани од власта од страна на средните, кои потоа ќе станат високи; но овојпат, со свесна стратегија, високите ќе бидат во состојба да ја задржат својата позиција засекогаш.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Секој од тие камења е сместен на единствен начин; секој камен ја зазема својата позиција во однос на камењата од сите негови страни, а тој со својата позиција го овозможува посебното уредување на камењата во неговата околина.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Таа поседува извонредни особини на издржување на тежина со специфичното уредување на камењата во облик на клин.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Љаке, свесен за својата позиција, отворено кажа што дошол.
„Будалетинки“
од Мето Јовановски
(1973)
Накратко, тој за нас има создадено одлична можност да се приклучиме кон дебатата и да одговориме на таквото напаѓање врз AI, за кое ние сметаме дека е длабоко мотивирано од ирационалниот страв од непознатото. Rychlack е длабоко емоционално инволвиран со својата позиција.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Но тие точно си ја знаеја својата позиција.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Некои не се задоволни од своите позиции во гардата.
„Браќата на Александар“
од Константин Петровски
(2013)
ЕЛАС ги зајакнал своите позиции и успеал низ целата територија на Грција и делот на Македонија под Грција да формира партизански одреди.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Откако ја зајакнал својата позиција, основна преокупација на Филип II во надворешната политика му станала како Македонија да добие излез на море.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Како резултат на тоа во повеќе македонски села се формирале партизански одреди кои вршеле притисок на раководството на КПГ да ги вклучи во единиците на ЕЛАС.
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Кога војските од оваа страна на фронтот започнаа да ги зацврстуваат своите позиции спрема Грција за да се спречи нападот на француската и српската војска, близу до селото во една од селските кошари донесоа стотина волчјаци за да ги дресираат; дресираните кучиња ги испраќаа по граничните караули.
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
Да не ја изгубив можеби својата позиција?
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Татко и Цветан Горски, секој од свои позиции, знаења и претпоставки, беа внесени во епскиот тек на Игоровата мисла, но никој не можеше јасно да одреди каде таа ќе запре.
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Без сопствено место, тактиката „оперира преку изолирани акции, удар по удар.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Таа ги користи ’можностите’ и зависи од нив, оти е без основа каде што би можела да ги складира своите добивки, да изгради своја позиција, и да планира напади.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)