Во текот на еден живот човековото Јас е обликувано од искуството онака како што каменот е обликуван од морето во текот на многу столетија; Јас е центарот на гравитација на сопствениот универзум, тоа е чувството за себе и светот; тоа јас го издвојува човечкото суштество од светот, но и го поврзува со светот.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Во текот на еден живот човековото Јас е обликувано од искуството онака како што морето обликува камен во текот на столетија; Јас е она што го издвојува секое човечко суштество од остатокот на светот, но Јас е и она преку што човечкото суштество се поврзува со светот; Јас е центарот на гравитација на сопствениот универзум, тоа е чувството за себе и светот.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Постојат луѓе чие Јас не е сигурно во себе, нивното Јас некогаш одамна почувствувало дека нема право да постои и остатокот на светот во секој миг може да навлезе во него, па сега за нив не постои граница помеѓу нивното Јас и она што е не-Јас.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
И бидејќи е исполнето со тоа чувство, ја носи и животната исполнетост.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Во текот на еден живот човековото Јас е обликувано од искуството онака како што морето обликува камен во текот на столетија; Јас е она што го издвојува секое човечко суштество од остатокот на светот, но Јас е и она преку што човечкото суштество се поврзува со светот; Јас е центарот на гравитација на сопствениот универзум, тоа е чувството за себе и светот.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Постојат луѓе чие Јас не е сигурно во себе, затоа што нивното Јас некогаш одамна почувствувало дека нема право да постои.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)