Првото дело на Duchamp каде што е употребено огледало, Едрилица со водена мелница во соседните метали, од 1913-15, завршено е една година пред Apolinere Enameled.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
На изложбата исто така беа изложени и неколку други подготвителни студии, како и реконструкцијата во потполна големина на делото “Цепелин со воденица во соседни метали”(1913-1915) (“Glider Containing a Water Mill in Neighborinng Metals”) и “Девет шеќерни рељефи” (1914-15 - “Nine Malic Molds), Ричард Хамилтон ги изработи за изложбата во Тејт галеријата во 1966.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Огледалото и Duchamp се поврзани мошне блиско. Duchamp беше поистоветуван со Нарцис, а Нарцис и огледалото се поврзани како предметот и неговиот одраз.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Како и да е, врз база на една сочувана копија на паус, Анре Рефреј, за оваа изложба, верно го “реконструира” цртежот од атељето на Дишан и го постави на ѕидот од /галеријата.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)