Нејзината еманципација прво од магиската, потоа и од култната сфера битно ја промени социјалната функција на уметноста.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Уметноста - и социјална сила Уметноста живее во социјален простор. (...) Доживеано субјективно, индивидуално, како магија, фасцинација, напнатост, уметничкото дело е емпириски спознатлив носител на социјална функција.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Нејзиното уметничко credo дејствува како еден од најсилните поттици врз другите уметнички струи и ги обликува како уметничкиот вкус, така и очекуваните социјални функции.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Групниот и владеачкиот стил Востановувањето на социјалните функции на уметноста е отежнато со понатамошните факти.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)