Друг разлог е дека чувањето на една теорија да биде недостапна може да има емоционални, социјални и економски предности за оние од “внатрешниот круг”.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Во осумдесеттите години на веков реј-банките го минаа патот од бунтовништвото до веќе статусен симбол на принцезата од Монако, на пример, или манекенките Синди Крафорд и Татјана Патик.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Предметите направени за масите, со врвен квалитет и во ограничен број, постепено се здобиваа со митски ореол и стануваа етикети на поп- митологијата. okno.mk | Margina #11-12 [1994] 107
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Запознавањето со теоријата особено кога таа е тешка, може да стане статусен симбол и извор на гордост.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Заслуги за тоа секако има и англиската фирма Burbery, која иконичкиот моден знак го претвори во симбол на едно време, специјализирајќи го своето производство врз белите мантили за дожд. Burbery мантилите станаа митска етикета главно поради филмската уметност, особено поради детективските филмови за Филип Марлоу (главен јунак на Чендлеровите романи) или инспекторот Мегре на Сименон.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Ray Ban Еден од статусните симболи на потрошувачкото друштво во вторава половина на дваесеттиот век во секој случај се наочарите за сонце на американската фирма Ray Ban.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Питагорејското и Египетското братство правеа големи напори да го зачуваат нивното знаење тајно.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Рокенрол културата ги присвои митовите за Марлон Брандо и Џемс Дин како дел од својата иконографија, нивните фармерки, кожни јакни и реј бан наочарите.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Абе боросана, најглуп чевел во историјата, стана статусен симбол зашто тие редовно ги носеа.
„Филтер Југославија“
од Константин Петровски
(2008)
Тоа е превозно средство на голем број локални фраери и кицоши; статусен симбол, второ Јас, домашен љубимец...
„Тибам штркот“
од Зоран Спасов Sоф
(2008)