Можеби стануваше збор за испратен предзнак кој требаше да те потсети дека и горе во испустениот простор (помеѓу небесното море и твојата насмевка) не е сѐ празно.
„Посегање по чудесното“
од Србо Ивановски
(2008)
Не сум сигурен колку една ваква последица, каква што е спречувањето да се појави насмевката, може да се земе како причина што ќе разјасни одредени случувања, но знам дека токму појавувањето на твојата насмевка на моето лице, ја чувствував како обврска. Како еден вид аманет.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Дали токму ваквите збунувачки размисли што не знам од каде наидоа утринава, ја спречија твојата насмевка да се појави на моето лице?
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Ќе ме препознаеш во гужвата и весело ќе ми мавташ со левата рака, држејќи некој друг со десната... а во твојата насмевка јасно ќе се чита прашањето: „Од каде ли ја познавам... и како ли се викаше?“
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Утрото потоа, ги измив соништата од моето лице, и си го исеков погледот од рабовите на твојата насмевка.
„Зборот во тесен чевел“
од Вероника Костадинова
(2012)
Нашите души се едно, твоите насмевки се блиску до мене.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)
Во твојата насмевка видов треперлив копнеж.
„Зборот во тесен чевел“
од Вероника Костадинова
(2012)
Твојот глас ме буди во силен вресок.
„Жонглирање со животот во слободен пад“
од Сара Трајковска
(2012)