Енди Ворхол Хенри Гелдзалер: Вовед (стр. 7) Маргина бр.10 Последното интервју на Енди Ворхол 210 Margina #11-12 [1994] | okno.mk (стр. 8-14) ...почнуваат моите неволји...) Изјави на Енди Ворхол (стр. 15-16) Говорот на Енди (стр. 18-19) Маргина бр.10 Popism, фрагменти (стр. 20-26) Роберт Крамб (стр. 121-128), Џули Докет (превод: Нора Палмер и Игор Ангелков) (стр. 129-132) Иља Кабаков, интервју 1994 (пр.: Венка ФИЛМ Симовска, стр.110-112) Маргина бр.8-9 Жилберт и Џорџ, интервју 1994 (пр.: Питер Гринавеј (подготовка: Пандалф Венка Симовска, стр. 114-120) Вулкански) Никола Шуица: Давење по броеви (стр. 37-38)
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
- “Пластична поезија”, песни и Уметност и дрога: Кијо Изуми: ЛСД и раскази (стр. 125-128) архитектонски проект (стр. 89-95) Ана Димишковска-Трајаноска: Ателје, Анаис Нин: Бајка полна со скапоцени расказ (стр.129) камења (95-97) Давид Албахари: Фрагменти за... (97- Маргина бр.8-9 99) Павел Попов: Два есеја (стр.104-110) Карлос Кастанеда: Учењето на Дон Синиша Горњак: Медитације хватача Хуан (99-103) ваздуха, поезија (стр.111-115) Алистер Кроули: Дневник на еден Горанчо Атанасовски: Песни (стр. 116- уживател на дрога (103-108) 119) Филип Дик: Течете солзи мои, рече полицаецот (108-109) Маргина бр.10 (подготовка и превод: Нора Палмер) Буде: Гадење, расказ (стр.74-76) Т.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Маргина бр.2 27-52) Владимир Набоков, 1967, (пр.:Г.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Марсел Дишан (трет дел) 93-101) Артуро Шварц: Псевдонимите на Дишан (пр.: Г. Н. Ом, стр. 110-121) Маргина бр.10
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Глориа Мур: Редимејди (пр.: Леа, стр.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
- Дерида: Преведувањето и Differance Станковски/Вулкански (стр. 68-80) (пр.: Жарко Трајановски, стр. 65-73) Маргина бр.6-7 Дрога (трет дел) Игор А.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Маестро го најдоа дури вечерта, на клупа во третиот дел на паркот, како на една млада, бујна обожавателка и ги појаснува финесите allegro ma non troppo.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
Тој коментар го наоѓаме во третиот дел на неговиот Трактат за сликарството.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Во третиот дел ви пренесуваме две стрип-табли од едно чудно типче, "некаде од внатрешноста", кое се потпишува како Herman Hess, и чија трага води некаде во насоката на Терористичкиот Бенд Трачери.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
- На пример, она за велосипедите, неизоставно треба да го скокнеш – рече тој – измисли некоја друга причина зошто сте се задржале во грмушките толку долго.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Не подалеку.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Не ми бранат да одам со другарки во паркот, но ме предупредиле, тоа секогаш да биде претпладне, ако е можно да не одиме сами девојчиња, туку да бидеме во друштво со некој од другарите и, се разбира, да не влегуваме во третиот дел од паркот, каде што нема жив човек, туку да се движиме околу тениските игралишта и Луна паркот.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Ама каде да се оди за никој да не ти пречи и никому да не пречиш освен во третиот дел од паркот, во близина на Вардар?
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Признавам, идејата беше моја, но никој не се спротистави.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Се разбира дека ме прекори, ме искара што сум била толку невнимателна и толку непромислена да отидам во третиот дел од паркот, и тоа доцна попладне, ми се закани дека своерачно ќе ми ја скрши главата ако тоа уште еднаш ми се повтори и ме посоветува, онака братски, малку да ја видоизменам приказната попладне, кога на состанокот ќе им ја раскажувам на нашите.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)