Позитивни искуства: Хероинот потиснува секаква физичка болка создавајќи чувство на еуфорија.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Помеѓу животот и смртта, и помеѓу физичкото задоволство и физичката болка, сѐ уште постои разлика, но тоа е сѐ.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Ништо на светот не е толку лошо, колку физичката болка.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Така е раширена веста за „Танјуговата“ фотографија – трогателна, но без рана, физичка болка, крв, - која некако го разнежуваше ужасот од хорор-епизодите на Апокалипсата, кои кружеа меѓу вознемирените групи луѓе, во пижами, маички, собрани пред шаторите.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
Сепак, овој свесен увид не го намали „притисокот“ и физичката болка.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Па и распитот оди исто. Нема физичка болка, а сѐ те боли.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Ужасно, до физичка болка, ја стегаше во градите, во мозокот...
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Уметниците се изложуваат на своевидно растројување на сетилата - на пример, Рембо, Ван Гог, Арто.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Општо зборувајќи, ризикот е теориски, како некаков вид нус-производ и мазохизам инхерентен за секој креативен чин, па навистина требаше да се причекаат шеесеттите и почетокот на седумдесеттите за да се види како уметниците ги загрозуваат своите тела и им нанесуваат жестока физичка болка со цел да произведат мисла. (Pluchart 1978; 39)
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Очајот се беше претворил во физичка болка, се прпелкав во креветот, и проколнував, немав друг лек за болката.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
А болката продолжуваше, како да ми го свлекуваше месото од коските, а и коските ме болеа од очај.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Долу, на четвртиот кат, знаеше, крештаво закркоре радиото со прегорен електролид, живнаа и други шумови од дворот и низ отворените прозорци на куќата.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Железата се засекоа до силна физичка болка и нивното остро присуство предизвика едно нагло враќање, отфрлање на телото назад, кон сигурноста на железата околу рацете. okno.mk | Margina #32-33 [1996] 120
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Меѓу нив се провлече неколкупати гласот на жената, го викаше, го позна гласот меѓу искинатите шумови.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)