И потоа, целиот кревет, со отец Лаврентиј излета низ прозорецот, уривајќи го ѕидот и исчезнувајќи во далечините, таму каде што веројатно се спојуваат небото и земјата во темно, ноќно ветно.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Отец Ангелариј скокна на нозе и здогледа кобна глетка: среде одајата, високо во воздух лебдеше креветот на кој беше врзан отец Лаврентиј и целата одаја се исполни со розова светлина.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
„Еве го, еве го пак, доаѓа по мене!“ викаше отец Лаврентиј на сет глас.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Купот од текстил, од злато и бесцени камења, застанат пред Софронија, се заниша и се заврти и целата одаја се заниша и се заврти, но Софроние, вложувајќи силни напори брзо се созеде; десната рака ја положи на срцето и изусти: Гоема е и високославна волјата на господарот на светот.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Мајка стана, ја потфати под мишки, лесно, чиниш се плаши дека ќе ја разбуди, ја подигна и полека ја легна на широкиот кревет. Јаболковина мириса перницата, на печена круша и дуња мирисаат веленцињата; на пресен леб штотуку изваден од фурна, мириса целата одаја.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Тие сочиненија негови, што ги викаме Претсмртните ливчиња на Мида, два листа сѐ на сѐ, велеа дека текстот на записот чудна форма има, и дека целата одаја, всушност е чудно устроена.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Убав персиски килим ја покриваше целата одаја.
„Бојана и прстенот“
од Иван Точко
(1959)