Општ впечаток од целокупниот циклус е дека Џарман создава Икони на апокалипсата, ги осликува содржините на Седмиот печат.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
На црното поле на сликата растурени се чаури од муниција, распрскани делови од метална макета на храм, шрапнели, црвени перли, бисери и зрна пченица. Можно ли е тоа да прор’ти? okno.mk | Margina #11-12 [1994] 199
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Иако сликите поседуваат genius loci - Британија - кадешто Џарман не го испушта од вид ниту викторијанскиот период, империјалното минато, општиот британски конзервативизам, декаденцијата, ксенофобијата и сл., силна е присутноста и на моментните општо-цивилизациски закани: нуклеарни, еколошки, епидемии на сида.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)