Всушност, се жалеше (како што само тој знае да се служи со зборовите), дека забележал дека неговите сетила се целосно мртви, дека веќе и чудата не го возбудуваат, оти отрпнал на невозможното, кое во циркусот го имало премногу; дошол до ситуација, велеше, чудата да му станат секојдневие, и посакал да се врати од малото небо (веројатно мислеше на циркускиот шатор), под големото.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Зар ќе се изразев така ако не бев фатен за тој Пребег, и тоа изгледа со двете раце.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Романот „Додека го барав татко ми“ ги следи случувањата од животот на Иван по смртта на неговата мајка.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Кога го спомнав воденичкиот камен веројатно мислев на умот.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Синот трага по таткото за кого речиси ништо не знае при што не ги избегнува и стапиците на недоразбирањата.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Веројатно мислејќи на бавчата со рози низ која шеташе мокар ветар и девојки во розови наметки.
„Посегање по чудесното“
од Србо Ивановски
(2008)
Дежурната ученичка веќе го пријави како отсутен и наставничката по историја го запиша во дневникот.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Часот ми беше здодевен и долг.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Наставничката предаваше, ја гледав внимателно, право в очи, веројатно мислеше дека сум многу заинтересиран, ама нејзините зборови летаа покрај мене и низ отворениот прозорец одминуваа надвор - во спокојното септемвриско претпладне.
„Клучарчиња“
од Бистрица Миркуловска
(1992)
Веројатно мислеше дека умеам највнимателно да слушам.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
А потоа, изгледа му веруваше на моето умеење, а и на лековите што ги подготвував.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)