На Дишан не му било тешко да го рационализира овој аранжман , затоа што, како што им објаснил на пријателите, неговата жена била финансиски независна и немало да претставува пречка на неговиот разуздан начин на живот.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Само што почнавме да се бакнуваме, се појави другар му со кого веројатно ја делеше собата и беше воочливо поднапиен.
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
И седењето во застаклен сад веројатно претставува некоја работа".
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Веројатно ја доживува таа своја работа како најголем пораз, после она наше заедничко пораженије во Русија“, му го истураше некому својот горчлив гнев или очај татко ти, а јас се обидував да го смирам: „Добро, Семјон, секој е должен да заработи за леб.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Но сигурно го виде како доаѓа кон неа, и веројатно ја сфати пораката.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Угнетената жена иронично ја заокружува неговата идеолошка аура во најдиректно вжештениот дуел, додека го опишува својот „гинеколог“ со одлики коишто на овој другиот, како шовинист, расист и антисемит, најмногу му пречат: - Тој е Евреин од Етиопија, мајка му е католичка, бил затвореник во Јужна Африка, црн е како пик-ас, а веројатно ја пие и сопствената урина! 40 Margina #8-9 [1994] | okno.mk
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
На оваа изложба постои и еден предмет кој послужи како живо сведоштво за Дишановата приврзаност кон барем една личност, Марија Мартинс (1900-1973), бразилска вајарка која Дишан веројатно ја запознал недолго по доселувањето во Њујорк, во 1942.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)