Но главната компензација за него била фантазијата.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Бојсовата фантазија за симбиотската топлина 94 Margina #11-12 [1994] | okno.mk и присност помеѓу овчарот и неговите овци станала модел на неговата концепција за нужно личниот однос помеѓу уметникот и публиката.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Бојс, оттука, благодарение на својата фантазија, стекнал самодоверба, се тешел и конечно сам се излечил.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Стадото за Бојс не било апсолутно лошо.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Уметникот мора да се грижи за својата публика, која од своја страна ќе цути под неговата заштита, исто како и Бојс кој чувствувајќи ја топлината на своето имагинарно стадо, вистински станал здрав и независен.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Играјќи се овчар - со стапот (претходник на неговиот „Евроазијски стап“, како што тој и самиот признава), а „едно имагинарно стадо се собра околу мене“ - Бојс станал сопствен родител.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)