Така, иако идеологијата (во процесот на легитимирање) се повикува на човекот, во процесот на нејзиното остварување таа нужно го запоставува.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Мора да биде понеостра од идентификацијата на жените, кои можат да се препознаат во Крафорд врз основа на заедничката општествена положба, на заедничките искуства, борби и стремежи – односно, врз основа на некој степен на идентитет.
Геј-мажите, сигурно, можат да се идентификуваат со Милдред Пирс, но, бидејќи се мажи, не можат тоа да го прават направо и неиронично.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Ова нужно го придружува значителен степен на деидентификација и оградување и неизбежно се филтрира низ иронија.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Проблемот е во тоа што законите на духот во идеолошка ситуација бараат материјален, механички поединец, при што најчесто се губи смислата за тоа што е човек.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Нивното идентификување, колку и да е стрмоглаво и опиено, налага извесен степен на имагинативен напор.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)