Таа практика на промена на начинот најкарактеристично се остварува и има најголемо дејство врз гледачот кога се нагласува, како што обично бидува во бродвејскиот мјузикл, со самата ненадејност на преминувањето од еден начин во друг – на пример, кога исполнителите, кои изговарале обичен дијалог, наеднаш, без претходна оркестарска придружба и без никакво друго предупредување, ќе заорат песна.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Имав успеано во својата претстава да задржам еден безбојно чист простор кога, како што тоа обично бидува, постигнатиот успех ми го наруши помислата на необичниот мир на улицата.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)
Комплементарноста на двете улоги е најупадлива кога, како што обично бидува, кралицата го држи вниманието на својата публика така што ги коментира (не секогаш пофално) „убавината“ и стратегиите на тие што се обидуваат таа вечер да ја освојат наклонетоста на „убавецот“.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Коментирајќи го „темелниот јаз помеѓу гламурот и хуморот“ и во дрег-изведбата и во машката геј-супкултура во целина, Њутн изнесе низа етнографски согледби за машкиот геј-општествен живот кои и понатаму имаат далекосежно значење.
На секоја хомосексуална забава ќе има двајца конкуренти, честопати, сепак, комплементарни, околу кои ќе се вртат интересот и активноста: „најубавиот“, сексуално најпожелниот маж таму, и „најкампестата“, најдраматичната, вербално најзабавната кралица.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)