Џон Кејл обично седеше во дневната соба, ја држеше својата виола и не се поместуваше по неколку дена.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Луѓето на амфетамин, всушност, и немаа свои станови, тие имаа „гнезда” - обично една или две соби, коишто можат да примат 14 до 40 луѓе, кои главно беа потполно параноични, бидејќи некој можеше да им го украде нивниот единствен Меџик Маркер или да остави вода во бањата па да се поплави аптеката во приземјето или било што.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Обично седеше затворен во одајата и го везеше гобленот. Ако некој влезеше кај него, го криеше гобленот.
„Јанsа“
од Јован Стрезовски
(1986)
А.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Веднаш на дофат крај големиот прозорец на фотелјата на која обично седеше и читаше Татко беше регалот со големите речници и енциклопедии.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Луѓето се плашат; таму на влезот обично седи “супер-девојка”, тоа е застрашувачко.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Во салонот кој беше и работна соба, беше празен столот на кој обично седеше професорката.
„Потрага по Елен Лејбовиц“
од Луан Старова
(2008)