Овде сѐ е топло, заштитено и не е загрозено од нападот на ниту една сила. Не ми е страв од ништо.
„Читај ми ги мислите“
од Ивана Иванова Канго
(2012)
Како воопшто го издржуваш овој одвратен, бездушен град кој не поседува минимум критериуми и којшто се пали бескрајно бавно и накнадно, ко фитиљ во цртан филм, и сѐ што имаме од него се тие комично гарави лица наутро во огледалото, ко проклети потсеќања дека овде сѐ е џабе и дека немаме шанси?
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
„Драга Агна“, ѝ пишував, „овде сѐ е веќе облеано со пролетниот мирис и растревожено од буењето на животот.
„Бунар“
од Димитар Башевски
(2001)
Се вратив во заборавениот дом (Речиси незабележлив среде шумата од зборови) Овде сѐ е приготвено во вид на копнеж Како во собата на Алхемичарот кој штотуку И се приближил на формулата за објава на златното доба (Мислам дека станува збор за нестварни одаи Или за скалила што водат кон нив)
„Посегање по чудесното“
од Србо Ивановски
(2008)
Овде сѐ беше аранжирано модернистички.
„Патувања“
од Никола Кирков
(1982)
Овде сѐ е како кај обичните луѓе: ручеци, гости, создавање на „уметнички творби“.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
НОРА: Стоички. M СТОИ = ИЧ KICK, ко што вели мојот пријател од лабораторијата за бесполово размножување.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)