Темелко ќе запреше за малку и пак продолжуваше.
„Животраг“
од Јован Стрезовски
(1995)
Притоа се чинеше дека пак продолжува да останува да си биде сѐ во ред.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Му пречеа оние две џишки од цигарите, што тлееја на креветот. Понекогаш тие така се зажаруваа, што темничината во собичката стануваше од нив сосема црвена. После тие пак продолжуваа само да тлеат.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
А после пак продолжуваше да ги прави оние свои мачни чекори, додека топорејќи му се со некое свое урнување врз него со сета нејзина тежина и недоодливост се надвиснуваше најпеколната мачна угорница на белиов свет.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Јас погледнувам кон Витомира. Витомир малку подзапира со џвакањето и пак продолжува.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Непознатото битие во безобличност каква што е возможна во ноќите со издолжени сенки дури и на најмали грмушки, сенки што напоредно се протегаат од секое нешто како црни ребра на земјата, се веднело над заспаните, им се загледувало в лице, се исправало и пак продолжувало да бара под косо плеснатата поплава на месечината.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Само по десетина чекори и раната пак продолжуваше да ја цеди својата црвена шурка, оставајќи по снегот тешки и речиси црни капки згрушена крв.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Срцето во градите му затупотело од нова возбуда. Внимателно се подисправил.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)