подоцна (прил.) - ги (зам.)

Тие го негувале, тврди Бојс, околу осум дена, му го спасиле животот замотувајќи го во маст и кразно, сѐ додека не го пронашла германска спасувачка група.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Некој може повторно да се роди и да се покрсти во детска када - може повторно да биде течен како водата на животот - како што според Бојс и купот стари весници што тој подоцна ги користеше во својата уметност беа симболични батерии што произведуваа топлина и топлинска енергија.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Ваквите предмети - а тие се многубројни во Бојсовата уметност - се мементо мори и претворени се во зраци на надеж.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Како и да е, корисникот на бројаниците го брои - времето, го разделува истото на моменти кои подоцна ги составува во целина - акт на креација, творештво, создавање. okno.mk | Margina #8-9 [1994] 111 = момент за спомен = е сувенирот како предмет.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Подоцна ги одмерува силите со самиот себе, колку повеќе ќе може да се повредува.
„Жонглирање со животот во слободен пад“ од Сара Трајковска (2012)
Но...). (...) Куќите што ги изнајмивме во Провинстаун, Масачусетс, за неколку дена станаа вистинска кочина, и тоа најмногу поради тоа што сите ВЦ-а беа блокирани - изгледа дека тоа секогаш се случуваше кога Велветите беа во близина - така сите почнаа да трчаат низ собите со раце полни со гомна фрлајќи ги низ прозорецот.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Веќе бев слушнал дека тие имаат такви навики, но едноставно не можев да поверувам во таквите приказни, сè додека со свои очи не видов човек како трча низ собата и носи куп гомна и умира од смеа. (...) Тоа лето постојано снимаавме кратки секвенци што подоцна ги искористивме за Девојките од челзи.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
ВОРХОЛ Филмографија Во овој текст Ворхоловата работа е поделена во следните три фази: 1. Нем, ран период 1963-1965. 2. Звучен, среден период 1965-1966. 3. Доцен период 1966-1967.
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
4. Пост-ворхоловски, продуцентски период 1967-1977. каде спаѓаат и видео-спотовите кои Ворхол подоцна ги продуцирал. 1963. Tarzan and Jane regained...Sort of (2ч, ц/б, з); Kiss (50 мин, ц/б, н); Sleep (6ч, ц/б, н); Andy Warhol films Jack Smith filming „Normal love” (3 мин, кол, н); Dance movie(Roller skates) (45 мин, ц/б, н); Haircut (33 мин, ц/б, н); Eat (45 мин, ц/б, н); Salome and Delilah (30 мин, ц/б, н). 1964. Batman Dracula (2ч, ц/б, н); Empire (8ч, ц/б, н); Henry Geldzahler (100 мин, ц/б, н); Couch (40 мин, ц/б, н); Shoulder (4 мин, ц/б, н); Mario banana (4 мин, ц/б, н); Harlot (70 мин, ц/б, з); The thirteen most beatiful women (40 мин, ц/б, н); Soap opera(The lester Persky story) (70 мин, ц/б, н); Taylor Meads ass (70 мин, ц/б, н). 1965. The thirteen most beatiful boys (70 мин, ц/б, н); Fifty fantastics and fifty personalities (40 мин, ц/б, н); Ivy John (35 мин, ц/б, з); Suicide (70 мин, кол, з); Screen test 1и2 (70 мин, ц/б, з); The life of Juanite Castro (70 мин, ц/б, з); Drunk (70 мин, ц/б, з); Horse (105 мин, ц/б, з); Poor litle hich girl (70 мин, ц/б, з); Vinyl (70 мин, ц/б з); Bitch (70 мин, ц/б, з); Restaurant (35 мин, ц/б, з); Kitchen (70 мин, ц/б, з); Prison (70 мин, ц/б, з); Face (70 мин, ц/б, з); Afternoon (105 мин, ц/б, з); Beauty 2 (70 мин, ц/б, з); Space (70 мин, ц/б, з); Outer and inner space (70 мин, ц/б, з); My hustler (70 мин, ц/б, з); Camp (70 мин, ц/б, з); Paul swan (70 мин, кол, з); Medy(The most beatiful women in the world/The shoplifter/The fourteen year old girl) (70 мин, ц/б, з); okno.mk | Margina #15-16 [1995] 109 More milk Yvette(Lana Turner)(70 мин, ц/б, з); Lupe (70 мин, з). 1966. The Velvet Underground and Nico (70 мин, ц/б, з); Bufferin (Gerard Malanga reaads poetry) (35 мин, ц/б, з); Eating too fast (Blow job 2)(70 мин, ц/б, з); The Chelsea girl (195 мин, ц/б, кол, з); **** (Four stars)(25ч, кол, з). 1967. The loves of Ondine (86 мин, кол, з); I, a man (100 мин, ц/б, з); Bike boy (96 мин, кол, з); Nude restaurant (околу 2ч, кол, з); Lonesome cowboys (100 мин, кол, з), со Пол Морисеј. 1968. Blue movie (Fuck)(90 мин, кол, з); Flesh (105 мин, кол, з). 1970. Trash (103 мин, кол, з). 1972. Women in revolt(97 мин, кол, з); Heat (100 мин, кол, з). 1973. L’Amour (90 мин, кол, з). 1974. Andy Warhols Dracula (Blood for Dracula)(90 мин, кол, з); Andy Warhols Frankenstein (Flesh for Frankenstein)(95 мин, кол, з). 1977. Andy Warhols Bad (100 мин, кол, з). *објаснување на кратенките: ц/б - црно-бел; кол - во боја; з - звучен; н - нем. подготовка и превод: Игор Ангелков 110 Margina #15-16 [1995] | okno.mk Popism 4 (1966-1967)
„МАРГИНА бр. 15-16“ (1995)
Подоцна ги натера да платат уште повеќе, но ти веќе беше заминала. okno.mk | Margina #3 [1994] 41
„МАРГИНА бр. 3“ (1994)
Беше ги запаметила зборовите Мара Банџорка, што јас подоцна ги запишав.
„Захариј и други раскази“ од Михаил Ренџов (2004)
Подоцна ги посадив, беше крајот на април и, кон крајот од мај, дојдоа првите цветчиња.
„Бунар“ од Димитар Башевски (2001)
Дел од написите, записите и расказите Христов подоцна ги вметнал, интегрално или преработени во своите објавени романи.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
Сега, по толку време, не знаеше дали токму некој од нив двајцата, татко му или Гамалиел, неговите први учители, кај него ја всадил онаа безмилосност со која подоцна ги прогонуваше христијаните до смрт, или пак неа отсекогаш самиот ја носел во себе.
„На пат кон Дамаск“ од Елизабета Баковска (2006)
Лествичникот ништо не сфаќаше од тие наши погледи, но се вцрви од разлози што подоцна ги узнав, оти не знаеше зошто ја спомнувам последната реченица на татко му, а не сакаше ништо од татко му на друг да даде, да дозволи да се служи некој со татковината негова земна.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
При престојот на Крим ги нашле моштите на св. Климент Римски чии мошти подоцна ги однеле во Рим.
„Џебна историја на македонскиот народ“ од Група автори (2009)
Од црквата се источува нова река луѓе, дотерани, расположени, излезени по молитвата да прошетаат на пријатната пролетна сончевина.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Меѓу новински интервјуа, некои посебно значајни, што подоцна ги даваше за различни весници, Цви Корец најмногу се сеќава на овој разговор.  И ете: Ечат улиците на Жешов со извиците на продавачите на весници што забрзано се пробиваат низ реката минувачи по главната улица, по која освен разгргорен јидиш се говори и построг полски и несовршен германски.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Подоцна ги замрази сите тие места кои му се чинеше да му се ситат потсилувајќи му ја неговата тага.
„Јанsа“ од Јован Стрезовски (1986)