Ќе нацртам нешто друго, пострашно. Слон или тигар.
„Сенката на Карамба Барамба“
од Славко Јаневски
(1967)
На ѕидот ќе нацртаме прозорец
потоа ќе го отвориме
и ќе правиме вежби по фантазија.
Kyrie. Gloria. Credo.
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)
Тато ќе нацрта куќа – и Зоки ќе нацрта куќа.
„Зоки Поки“
од Оливера Николова
(1963)
Така, тоа што беше утешно и корисно се создаваше илегално.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
Но дури и во најапсурдните измислици на Frere-Jones можеме да го согледаме неговото мајсторство. Vitriol, кој почна со неговиот матурски проект, беше експеримент од кој произлезе фонт во обид да се пронајдат автоматски средства кои ќе создадат остро оштетени букви. Rietveld започна како игра врз салфети меѓу Frere-Jones и Chris Vermaas, кој од нив ќе нацрта посмешно „а”.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Откако ќе нацрташе еден таков предмет – како што реков, тоа се случи само еднаш додека бев кај него – со кола заминуваше на творечки одмор што траеше повеќе од осум дни, додека црташе само четврт час.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)